Eenvoudig grip op uw document stromen

Het automatiseren, structureren en archiveren van uw documentstromen en dossiers waarborgt de kwaliteit en beschikbaarheid van informatie – en is daarmee cruciaal voor uw bedrijfsvoering. Met deze module kunt u uw communicatie in een zelf te bepalen dossierstructuur vastleggen en voor al uw medewerkers eenvoudig ontsluiten.

Deze module biedt u onder andere:

  • de mogelijkheid correspondentie in uw eigen huisstijl op te maken;
  • de mogelijkheid post en andere documenten automatisch te archiveren;
  • het echtsreeks archiveren van email vanuit Microsoft Outlook;
  • Bij iedere klant de juiste correspondentie in Alure CRM;
  • het eenvoudig archiveren van uitgaande facturen;
  • het automatisch toevoegen van uitgaande facturen aan klantdossiers;
  • het snel vinden van documenten op basis van diensten (zoals accountancy of advies);
  • de mogelijkheid om documenten te zoeken op basis van autorisatie;
  • het snel aan de slag de kunnen dankzij handige templates

“Ruim een jaar geleden starte Vanhier met de scanoplossing voor document management. Binnen een maand ging de applicatie live en met kerst was het papieren dagarchief leeg” Daan van der Poel, accountant en eindverantwoordelijke voor automatisering bij Vanhier